.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارشناس حیات وحش حفاظت محیط زیست مازندران خبر داد:
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مازندران

شمال نیوز: کارشناس حیات وحش حفاظت محیط زیست مازندران از دستگیری دو نفر از شکارچیان بازهای شکاری غیرمجاز در استان خبر داد.

کوروس ربیعی در گفتگو با ایسنا، با اشاره اینکه ماه های مهر و آبان زمان مهاجرت پرندگان شکاری است اظهارداشت: برخی از پرندگان شکاری دارای ارزش قوش بازی هستند که در حوزه کشورهای خلیج فارس بازارپسندی بسیاری دارد و افرادی جهت شکار این پرندگان وارد استان های مختلف کشور می شوند.

وی ادامه داد: در مهر ماه امسال نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان به همراه ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست بهشهر موفق شدند دو نفر از شکارچیان بازهای شکاری غیرمجاز دستگیر شده و ادوات صید پرندگان شکاری کمیاب کشف شد.

کارشناس حیات وحش حفاظت محیط زیست مازندران تصریح کرد: شکارچیان در مناطقی از جمله غرب و جنوب میانکاله پرندگانی از جمله کبوتر ، قمری و دلیجاها را به عنوان طعمه قرار داده و پرندگان شکاری با مشاهده این پرندگان برای شکار حمله می کنند که این شکارچیان با پهن کردن تور پرندگان را شکار می کنند.

ربیعی از مردم مازندران خواستار شد: افراد در صورت مشاهده شکارچیان متخلف موارد را به شماره تماس 09111586410 فرماندهی حفاظت محیط زیست مازندران اطلاع دهند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.